اینستاگرام بهترین ابزار برای ایجاد آن است.
با داشتن یک میلیارد کاربر فعال ماهانه و 15 میلیون پروفایل تجاری ، بالا بردن سر و صدا کار ساده ای نیست. اینستاگرام دیگر دیگر پست ها را به ترتیب زمانی مع نشان نمی دهد ، اما از الگوریتمی استفاده می کند که به پست هایی تعلق می گیرد که درگیری زیادی دارند.
اهداف کسب و کار شما - پیروان بیشتر ، هدایت بیشتر ، آگاهی از برند - شما هدف شما این است که به بخشی از زندگی روزمره مخاطبان خود تبدیل شوید. جاه طلبانه ، درست است؟
برنامه ریزی پست های شما دارای یک مزیت است و تنظیم آن ساده است. پس از اتمام کار ، می توانید وقت خود را برای کار بر روی تصویر بزرگتر آزاد کنید: گرفتن نتیجه با برنامه بازاریابی اینستاگرام خود.
جایزه: یک چک لیست رایگان را بارگیری کنید که مراحل دقیق یک عکاس شیوه زندگی برای رشد 0 تا 600000 دنبال کننده در اینستاگرام را بدون بودجه و بدون هیچ دنده گران قیمت نشان می دهد.
مزایای برنامه ریزی پست های اینستاگرام
1. از وقت خود عاقلانه استفاده کنید
زمان مطلوب ارسال برای رسیدن به مخاطبان خود همیشه مناسب ترین زمان برای شما نیست.
برنامه ریزی قبل از وقت باعث صرفه جویی در هزینه صرف صبح شنبه خود برای لایروبی کردن یک پست نیمه پخته می شود. درعوض ، می توانید برای ساختن روایت هفته خود چند ساعت تازه را خاموش کنید ، پست ها را ایجاد کرده و برنامه ریزی کنید و توجه خود را به سمت کار بعدی سوق دهید.
2. نگاه و احساس مداوم را پرورش دهید
ایجاد چندین پست به طور هم زمان باعث ایجاد زیبایی و صدا یکپارچه می شود.
پالت های رنگی ثابت ، هشتگ ها و زیرنویس ها حائز اهمیت هستند: براساس گزارش وبدام ، 60 درصد مارک ها از همین فیلتر در پست های اینستاگرام خود استفاده می کنند. چرا؟ زیرا رنگ بر احساسات تأثیر می گذارد ، که بر رفتار تأثیر می گذارد.
چه می خواهید مردم وقتی برند شما را می بینند ، احساس کنند؟ با زیرنویس های خود چه لحنی دارید؟ آیا با هر پست به پینگ عاطفی دست می یابید؟
یک برنامه ریز اینستاگرام اجازه می دهد تا چشم یک پرنده را از برنامه ریزی خلاقانه خود مشاهده کند.
3. تصاویری را از دسک تاپ یا لپ تاپ خود بارگذاری کنید
بله ، به عنوان مدیران رسانه های اجتماعی ما اغلب به تلفن های هوشمند خود چسبیده ایم ، اما برای ایجاد پست در صفحه بزرگ (ger) مزایایی وجود دارد.
از مرحله اضافی برای ارسال ایمیل به آن پرونده ویدیویی عظیم یا همان تصویر فتوشاپ تازه از تیم طراحی خودداری کنید. این که آیا شما یک حساب کاربری دارید یا بیست ، یک سردرد مدیریت پرونده را ذخیره کنید.
4- مشارکت را تشویق کنید
یک خوراک موفق اینستاگرام مانند یک داستان قانع کننده است که هرگز به پایان نمی رسد.
با تفکر متوسط و طولانی ، بدون اینکه کیفیت روزانه را قربانی کنید ، جریان و ارتباط را برای پیروان خود ایجاد کنید. تحقیقات Union Metrics تأیید می کند که درگیری با افزایش ارسال ارتباط ندارد. در حقیقت ، ارسال بیشتر به صورت مکرر ممکن است تنها راهی برای اطمینان از بازدید کنندگان از ارسال پیام های شما ، با توجه به مناطق زمانی و اسرار الگوریتم باشد.
ارسال بیشتر ، اما همیشه از قانون طلایی پیروی کنید: همه قاتل ، بدون پرکننده.
5- پیروان را بدست آورید
بر اساس این مطالعه ، برندهایی که هفت بار یا بیشتر در هفته ارسال می کنند ، تعداد نامزدی و پیروان را افزایش می دهند. آنها همچنین خاطرنشان کردند که وقتی مارکها یک بار در روز ارسال می کنند به جای یک بار در هفته ، تعداد پیروان چهار برابر بیشتر می شود. جذب پیروان جدید به فکر و کار نیاز دارد و برنامه ریزی پست ها به کار کمک می کند تا بتوانید روی فکر متمرکز شوید.
متقاعد؟ بیا شروع کنیم.
نحوه برنامه ریزی پست های اینستاگرام (برای پروفایل های تجاری)
اگر از قبل یک نمایه تجاری دارید می توانید به مرحله نه بروید. 2. اگر یکی ندارید و یکی را نمی خواهید ، ادامه دهید تا یاد بگیرید که چگونه می توانید پست ها را با حساب شخصی خود برنامه ریزی کنید.
مرحله 1: حساب خود را به نمایه تجاری تبدیل کنید
گذشته از انتشار مستقیم ، پروفایل های تجاری در اینستاگرام می توانند به برخی از ویژگیهای پیشرفته مفید دسترسی پیدا کنند.
به عنوان مثال ، اینستاگرام Insights به شما نشان می دهد که پیروان شما آنلاین هستند ، در کدام شهر و سن و جنسیت آنها قرار دارند. همچنین می توانید دکمه مخاطب را در پروفایل خود ، امکان تبلیغ پست ها و همچنین امکان افزودن پیوند به استوری های اینستاگرام خود دریافت کنید.
تبدیل نمایه اینستاگرام خود به نمایه تجاری بسیار آسان است:
بر روی دکمه بیضوی در نمایه اینستاگرام خود ضربه بزنید.
روی Switch to Profile Business ضربه بزنید.
صفحه Facebook خود را انتخاب کنید (اطمینان حاصل کنید که در صفحه Facebook خود سرپرست هستید ، در غیر این صورت در این لیست ظاهر نمی شود).
اطمینان حاصل کنید که حساب اینستاگرام شما در معرض دید عموم است.
اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات تماس شما (آدرس ، ایمیل ، شماره تلفن) درست است.
شیر انجام شد!
مرحله 2: نمایه تجاری اینستاگرام خود را به بستر مدیریت رسانه های اجتماعی خود اضافه کنید
ما مغرضانه هستیم ، بنابراین می خواهیم نحوه برنامه ریزی پست های اینستاگرام با استفاده از Hootsuite را به شما نشان دهیم. افزودن نمایه اینستاگرام خود به داشبورد
Hootsuite ساده است:
روی نماد نمایه خود ضربه بزنید و افزودن شبکه اجتماعی را انتخاب کنید.
نمایه تجاری اینستاگرام خود را انتخاب کنید.
روی اتصال به اینستاگرام ضربه بزنید و اعتبارنامه خود را وارد کنید.
اگر تازه به یک پروفایل تجاری تبدیل شده اید ، باید مجدداً مجوز اتصال را بگیرید:
منبع :
blog.hootsuite.com
درباره این سایت